úterý 17. července 2018

Milované  Vávrovice...
Portréty z mé vesničky...
 rok 2018


Nejlepší přátelé  36 let drží při sobě...Renča


Babička Heda a vnoučata Eliška a Max  


Jen tak po ní koukám a už teď vím že bude nejkrásnější v bílém...Petra 



Moje kolegyně Blanka z pečovatelské služby se stala babičkou 


Rozárka 


Zuzka...


Myslím že by Ivo jel za mnou i na kraj světa a já bych mu tam udělala hrnek kávy 
Kavárenští povaleči 
 

Jůlinka a Barunka 



Honzík 



Hanka 


Paní učitelka Radka s Velentýnkou 




Je jako moje,někdy to beru tak vážně že jí zapomenu odvést domů... promiň 
Vendy 


Psal se rok 1993 a byl to říďa v naší škole,jeho brácha byl můj třídní...
Je to čtvrtstoletí...
Chci mu dát svůj hlas a on mi dá své slovo...
Slovo muže,když může...
Nebere obálky,vzal si jen koláč 

Herbert Pavera


Barunka a Dominik...
Ty jejich dolíky v líčkách 


Ve Vávrovicích se můžeme těšit na novou výstavu této fotografky Lucie 
http://www.brightmoments.cz/


Tetovací královna která dokáže udělat ženu mladší a krásnější  Andrejka


K létu patří i exkurze na sádrovně  Karolínka


Ota s maminou Jaruškou a vnoučkem Davídkem 


Zasnoubení  20.7.2018 Nikolka a Danek
Její tatínek celý život pracoval na poli,určitě si v duchu maloval že si jednou někdo přijde pro jeho dceru.Je to tady.Příští rok o tomto čase už budou manželé  



Děti jak ze žurnálu...Verunka,Timy a Agátka 


Tahle překrásná žena Petra rozumí světu financí a její úsměv okouzlil i mého partnera.Díky Bohu že máme vkladomaty 


Bratr Max a Eliška 


Bohyně....Milada 








♥ 




Violka 



Valentýnka  


Když mi Šimonek přijde ukázat že se mu narodila sestřička 


Nejšťastnější je žena,když nosí miminko pod srdcem...Romča 



Moje nej...kamarádka z dětství...Regi 


Je okouzlující..Anička.♥Ajs







Jak dokáže zářit babička Zdenička 



Zuzka... 










Čekatelka na občanský průkaz...Eliška 





Miluji na ní jak na sebe poutá pozornost,nahlas zakřičí Ahoj a když si člověk dovolí nevšímat si jí,opět se ozve ještě víc nahlas Ahoj... Emička budoucí tisková mluvčí ČR




Jeden z mých největších vzorů...Dokázal se proměnit v osobnost ....Luděk 



Jeden z nejvyšších mužů které jsem poznala...


Míša a Rozi...


Krásný pár z kterého bude za pár dní rodina 


Zima...zahřeji tě pusinkou ... Lucka a Sašenka 



Natálka.. 


Kluci moji...


Nevím jak to dělá ale začíná vypadat jako já...

 Rok 2017

Milovat neznamená hledět jeden do druhého ale pohlížet společně jedním směrem... 
Antonie de Saint-Exupéry
Olda a Janka


Jani a Stázinka...


Helenka je pro mě velkým vzorem protože své syny dokázala vychovat k samostanatnosti  


Terezka...


Naše nová kadeřnice Barunka 


Markétka http://www.msport.cz/ 


TJ Sokol  Pan Svoboda



Johanka 


Rodina Laserová  


Fitness trenér Jakub 


Fotograf Robert https://www.robertkraus.eu/



Standa 


Síla trenéra je v tom že svému týmu do poslední chvíle věří... Jiří Režnar





“Někdy je síla mateřství větší než zákony přírody.”  
                                        - Barbara Kingsolver, americká spisovatelka a básnířka
Klárka a Alenka


Zasnoubení Láďa a Klárka budou Holíkovi „Bobby“ 


Jeden z nějvětších zázraků  pár dní do porodu a je překrásná ...Kačka


Arny 


Kačka,Jirka a Viki 


Letos v lednu jsem zachytila Verunky bříško a teď už mám i Agátku,která vzhledově vypadá jako kdyby strejdovi Lukymu z oka vypadla 



Kiki 


Barunka 



Naposledy jsem je viděla na jejich svatbě která trvala 3 dny a letos už budou 3
Jirka a Kamča 



Ota s maminkou Jaruškou 


BFF...Katka a Gabka 



Renča...


DÍTĚ je v životě požehnáním a dělá ŽIVOT takový že stojí za to ŽÍT... 
Petr a Barča...


Nikolka...


Tobík Papež  a náš nový kolega v práci,ryba bojovnice,říkáme jí Žebrák protože bydlí u 3ech živnostníků v zavařovačce...



Iris...


Nej...baristka Kačenka - kavárna Libertas Kravaře 


Petr Tomala...


Já jsem tak ráda,že ho tu máme..řezník a hospodský v jednom...Michal.



Michaela Slipková 



Míša a Rozi 


Eva Andrejková 


Restaurace u Golema - Chvalíkovice 



Lucka 


Lucka Lisická 


Vendy a Kačka 


Emička Králová  je pořád usměvavá...


Zdeněk Svoboda  http://www.srdickari.cz/



Děkuji Coop za krásné první místo mám velkou radost
 Rostislav Mahdal







  Rok 2016



Babinec ♥ dax
Šárka,Zdenička,Gabka a Vendulka...



Benkovi 



Když se vám takhle krásně usměje do objektivu,necháte se i sekačkou přejet...Míša ♥ kk




Mařádkovi 



Krásná rodinka Verča,Vojta,Viki,dvojčátka Šimi a Rozi,Maty,Míša  



Moje sestřička Zdenička 


Synovec Aleš...


Tomáš...


Davídek a Zuzka...


paní Alice...


Dárkový koš od společnosti coop  děkuji


Luci a Viki 


Návrat domů po dovolené na kole,500 km v nohách  Janička 


Novomanželé Hanelovi...


Na kolejích stála a za uchem květ...Adélka  

Sedláčkovi...



Skvěle se doplńujeme-on nemluví vůbec a já pusu nezavřu,on skoro nejí a přede mnou se musí jídlo schovávat a spojuje nás Nikon-já co nejblíž,on co nejdál...Ivo 


Rybář Tomáš...


Eliška...


Teri...


Klima v autě je super jak přežít to horko ale hned na to bolení v krku a rýma tak silná že člověk je rád že dýchá...ještě že má https://www.blackkale.cz/ rozvoz  zázvorový šok-panák na zdraví..


Můj synovec Kuba...


Heiserovi 


Bedlivě poslouchá všechny moje rozkazy co má dělat a když řeknu sniž ten klobouk...z pole se ozve SNÍM... a já se tomu budu řechtat ještě hodně dlouho...


Kiki...


Velmi těžké ho zachytit... to i ty děti vydrží déle v klidu..Míša


Tomášek od sousedů...


Děda Lojza...



Útěk z města,aby náš syn mohl prožít dětství na vesnici 


Budoucí masérka...


Maková Natálka...


Naše kopretina...


klavírní mistr Luco Gualco 
http://www.lucagualco.com/


Soused Samík,který se učí chodit...

Nedělám nic zvláštního jen bydlím na malé vesničce a snažím se objektivem zachytit své blízké...

Žádné komentáře:

Okomentovat