pondělí 24. prosince 2018











Letošní vánoce byly úžasné...
myslím že každý dostal to co si přál...
Elinka si rozbalila klávesy,Adámek lego,Jemes Bond knihu Inteligentní investor a zvonek s kamerovým systémem.Já jsem si pod stromečkem našla balíček a koukla na Jemese Bonda a ten mě s napětím sledoval jak budu reagovat.Ty jo tys mi koupil ten román?Konečně ho mám 3 vydání od Jojo Moyesové Sama sebou jak se to hodí k tomu co ted prožívám,když si měním přijmení.Taky jsem dostala krásnou koženou peněženku,kterou jsem si moc přála,pozoroval mě jak velkou mám radost.Před svátky se oholil a nechal si jenom knírek,nemůžu si na něj zvyknout je to jako mít doma úplně nového muže.Jdeme si rozbalit dárky ještě k rodičům kde na nás čekají další dárky.Dám si sprchu a převleču se do noční košile.Zalézám s novým románem do postele....Mám moc ráda její tvorbu,vždy mě pak napadají nové myšlenky a film k jejímu románu je skvělý...
Jednou napíšu román v jejím duchu...
třeba příští rok...


Žádné komentáře:

Okomentovat