pátek 28. prosince 2018

Výstava Život s diabetem
Bylo mi asi 12 let,když cukrovkou onemocněla moje maminka.Vnímala jsem to tak,že každý se přece uzdraví.Stačí,když si bude píchat inzulín.Až časem mi došlo,že je to nemoc ze které se nejde uzdravit.Když jsem si vybírala práci v sociálních službách,začal mě diabetes ještě víc zajímat,protože jsem si vyslechla jak lidé k nemoci přišli a jaké má následky.Viděla jsem jak si tato nemoc vezme svou daň.Bere lidem oči,ledviny nebo končetiny.Dnes jsem členem České podiatrické společnosti,pracuji jako pedikérka mým největším cílem je starat se diabetikům o jejich nohy.Pro mě to jsou lidé,kteří si kolikrát sáhli na samé dno.Snažila jsem se kousek této nemoci přenést do své tvorby.Věřím že Vás nějaký snímek zaujme.Mám jen jeden malý recept jak se naučit s touto nemocí žít a to je žít s vírou.
Výstava z roku 2017





















Výstava byla v OC Breda 




Žádné komentáře:

Okomentovat