neděle 23. prosince 2018

Vždycky když jsem u tatínka tak si vytáhnu nějaký poklad z jeho skříňky vzpomínek...
nevím kdo ten text psal zda babička nebo děda ale chtěla jsem si ho tady přepsat...

Zpověď...
Velebný otče,já líbal,
synu můj milý duše
Tvá je prostá ,Ty jsi 
ženu líbal na její rudá ústa,
och velebný otče,pravdu díž,líbal jsem ženu,líbal ale trochu níž.

Synu můj milý,nevinnost
tvoje padla,Ty jsi líbal ženu 
na bělostná ňadra.Ach velebný otče pravdu díž,líbal jsem ženu 
líbal ,ale trochu níž.

Synu můj milý duše Tvá je černá,
Ty jsi asi líbal ženu na kolena,
ach velebný otče,pravdu díž,líbal jsem ženu líbal,ale trochu výš.

Synu můj milý,jak Tě spasit teda,
Ty jsi líbal ženu tam kde sedá,
ach velebný otče ,vzdávám se bez ochrany,líbal jsem ženu 
líbal ale z druhé strany.

Tak to jsi synu nehřešil,ba spasen jsi na léta,neboť,co jsi líbal,
je kolébkou světa,po modlitbě vstań a jdi s pánem,
líbej jen dál,já líbal též,až na věky amen...

Žádné komentáře:

Okomentovat