pondělí 11. února 2019


Boženka 11.2.2019
Dnes má moje maminka svátek...
Byla prostě boží a taky odcházela z tohoto světa s andělskými čísly...
Včera přišla Eli po víkendu s tátou domů a byla dost nespokojená s tím jak se k ní babička i tatka chovali...
Babička jí kárala že na kluka má čas a tatka to samé že na vztah je ještě mladá...
Vidím na ní jak se jí to dotklo že by jí nejraději vysněného kluka zakázali...
Jenže ruku na srdce...bude jí letos 16áct asi by nebyla zdravá kdyby jí kluci kolem ní nezajímali...
Jediné co jsem jí k tomu mohla říct...
Víš tvůj otec ti chce domlouvat jak máš žít...když on sám si ve 41 letech pořizuje další dítě...
Na které finančně nemá,má hypotéku a od pondělí do pátku sedí v kamionu...

Večer jsem četla Řeku a najednou jsem si uvědomila že ona ještě není čtená...
To se mi zdá neuvěřitelné protože je z roku 1945
Ale dva listy jejího papíru jsou slepené dohromady...nejsou ořezané...nikdy to nikdo neotevřel a je to stránka 93 a 96 jsou spojené dohromady...opět moje čísla...
Stránku rozthnu a jsem zvědavá co v ní najdu za slova...
Každá povodeň zanechá po sobě mnoho kalu a špíny,ale když přijde jednou ,dvakrát déšť,všechno spláchne a zase převládá sytá,tmavá zeleň...

Přemýšlím nad tím a něco mi to má říct...
Usínám...
Než usínám dívám se ještě na fotku co mi poslal Superman...
Nad ránem se budím s hlasem v uších...je to hlas mamky jak křičí Co jsi jí udělal?
Mám tmu před očima...
Moc dobře vím co to byl za sen...
Vrátila se mi nezpracovaná vzpomínka...
Takže si jí musím vytáhnout tady do vody...vsunout do Řeky,abych se dnešním datumem očistila...
Bylo mi asi jako mojí dceři...
Bylo MDŽ
Byla neděle a mamka chystala oběd na stůl a volala mě od sousedů...
Její partner přišel domů připitý,měl v ruce karafiát a chtěl mi popřát...
Dal mi pusu a strčil mi do pusy jazyk...
Fuj ty prase jedno...
Mami on mi strčil jazyk do pusy,tak tady už bydlet nebudu...
Zarazilo mě že mamka na to nic...dál nalívala polívku jako kdyby se nic nestalo...
Neuměla se totiž hádat...nebyla schopná ani křičet nebo zvednout hlas...
Odešla jsem z domů k sousedům,bydlela jsem u svojí nejlepší kamarádky a víkendy jsem se nastěhovala k segře...
Jenže jak už to tak chodí když mi chce někdo ublížit většinou se mu to i rychle vrátí...
Partnera mamky odvezla sanitka,ochrnul na půl těla...
Mamka přišla k segře a prosila mě at se vrátím domů...
Nechtělo se mi...
Mami vždyť je to uchylák...
Roky běželi a nakonec se stejně přišlo na to že byl úchyl a léčil se na sexuologii...
Kradl mojí sestře spodní prádlo...
No magor...nesnášela jsem ho od začátku...
Uvědomuji si že mi to spustili ty karafiáty od Supermana...
To je tak když muž kupuje kytku a něco za to očekává...
To je ukázka toho že né každý polibek je krásný a sladký...
Ten jeho byl hnusný,nechutný a páchnul alkoholem...
Asi to má i návaznost toho uchyláka,který čekal na Supermana...

 Ráno v teplé posteli mi tekly slzy...
Hořké a slané...
Mami chtěla jsem ti říct že mi hrozně chybíš...
Vždycky mi vadilo jak si na tebe každý dovolil a jak s tebou každý manipuloval..
Jak jsi se nikdy neuměla bránit...
Nikdy nezapomenu na tvůj odkaz...
Na poslední tvoje slova před smrtí...
Jako kdyby jsi celý život neviděla a v den kdy jsi odcházela jsi viděla všechno jasně...
Děkuji ti za ten odkaz...děkuji ti za to co jsem mohla vidět...
Že nemohu očekávat že mě bude chránit muž,ale že se musím chránit sama a být sama sebou...
Nedovolit nikomu tu manipulaci...
Abych nepřišla sama o sebe,své zdraví,své děti a svůj život...
Den kdy jsi odcházela byl prozářen devítkami...
To je ...
Opusťte vše staré, protože bude nahrazeno novým, které je více v souladu s vašimi touhami.“

Děkuji mami za všechno co pro mě děláš...
Roky jsem nic necítila jen tvůj dialyzační stroj jak ti čistí krev...
Tvůj dialyzační stroj se zastavil a já zůstala stát v těch starých kolejích..
Najednou tam na mě čekal vlak který se píše sám...
Je to nádhera co cítím uvnitř a já si to užívám...
Opět cítím ve svém srdci lásku,touhu a chtíč...




Hezký svátek mami...jsi propojená v mých dlaních...čárou života 


Zapaluj svíčku a rožínám na cestu její světlo...

V datumu jsou jedničky potřebuji odevzdat tu bosou stezku...
Ptám se Supermana na rozpočet jemu se to zdá drahé ale mě zase málo...
Jdu do práce čeká mě dnes ošetření nového zákazníka...
Je velmi nemocný,ale dost má snad všechno...
Silnou cukrovku,dnu,přišel o zrak a mladý chlap má 54 roků...
Jenže taky měl velké rány od života...
Musel se rozvést se ženou protože uznávala nějakou víru Jehovistů
Mají spolu krásné 4 dcery...a on tvrdí že nemá děti jen potěr,samé holky...
Ošetřím jej ale nemám moc náladu,protože jsem nevyspaná a unavená...
Mám trochu obavy,aby byl s ošetřením spokojený...
Jedu odvést dceři přihlášky na školu k doktorce na potvrzení
Pak přijíždí Barunka a říká že pán byl s mým ošetřením moc spokojený že si mě chválil že přijde zase,že si se semnou pěkně povídá...
Musím se tomu smát a říkám Barunce...tak hlavně že neříká že se mnou pěkně spí...
Jsem tak unavená dala bych všechny prachy světa za trochu spánku...
Jdu domů a padám do postele...
Úplně cítím jak se mi léčí pata...
Jsem tak unavená jako kdybych udělala 16ku někde v továrně...
Partner je z toho v šoku že já spím,ale nechává mě zdřímnout...
On jde k holiči já mířím k řece...
Po cestě na proti mě přijíždí muž který mě před 20 lety políbil...
Opět mě zdraví...a já jeho...
Už jsem na něj zvyklá,už ani nerudnu...
Smířila jsem se s tím že je to můj denní chleba ho potkat...
Čistím se cítím to...
Popíjím vodu s kamenem křištálem...

 Křištál ve vodě tvoří malé bublinky...
Jdu do obchodu a v něm platím 66 kc
Vím že ty čísla opět nejsou náhoda...

Takže rozpočet na bosou stezku dávám cenu 66 tisíc s tím že budu chtít,aby kolem řeky bylo vysázeno 6 nových stromů za ty které pokácejí...
Volá mi Aleš můj synovec že celou noc nespal že myslel na babičku a zapálil za ní svíčku...
Říkám že jsem taky nespala,že mě dokonce probudil její hlas...
Její křik...její hlas Co jsi jí udělal?
Chrání mě vím to...
Odesílám projekt na bosou stezku...
Pak s Eli vzpomínáme na babičku a ona jí složí krásnou báseň u které se smějeme...





Žádné komentáře:

Okomentovat