pátek 26. dubna 2019




VINNÁ STEZKA

Začínám U Bílého koníčka,
mám hlad dám si smažené vajíčka
a trochu bílého vínečka...
Čeká na mě Zdenička,
žárlí na mého švagříčka...
On háže po ženských očička,
otočí se za ním každá suknička...
Byli jsme kluci a holky
z naší školky...
Švagr si dal utopence
a já z vína v nohách mám mravence...
U stolu všichni potřebují brýle,
bo bez nich se už nenajíme...
Sedíme s doktorem
s motorkou jel jak s traktorem...
Chci ochutnat každou vinnou rénu,
pořád lítám do maléru...
Blíží se máj,
to bude ráj...
Nalili mi Muškát,
a já toužím mu do ucha šuškat...
Toužím objet Itálii
a probásnit Francii
a pak se probudit vedle tebe v posteli,
promilovat celou neděli...
Šla jsem na něj přes žaludek,
on dostal chut nakouknout do kalhotek...
Prosím vyšlapej mi do vydavatelství cestu,
on mě nevnímá,vidí se už v průjezdu...
Víno mi vždy zamotá hlavu
a chci odjet na Pálavu
Proběhnout se po vinici,
nebudu nikomu chybět ve vesnici...
Po cestě si dám kebab
každej chlap není srab...
Noční město je cítit pervitinem,
to stát je za to vinen...
Za prodej drog není žádný trest
a policie to nechává kvést...
Měla jsem zálusk na prevenci kriminality,
nemám na to dostatek autority...
Chtěla jsem se tomuto tématu věnovat,
ale nedostala jsem šanci,budu básně trénovat...
U Gabky to vypadá že byla premiéra v divadle
cítím se u ní jak v odpočívadle...
Měla narozeniny
a voní to tu růžemi...
Moje básně jsou moje kariéra
a muži?to je bariéra...
Čekám na autobus,
to dřív vyroste bambus...
Jeho smích je nakažlivý,
už nemám pohled vražedný...
Musím se taky smát,
nesmím se vážně brát...
Beru to co mi život nabízí,
snad mě to nesrazí...
Na kolenou už jsme byla,
sama sebe si nevážila...
Z vína mám lehkou špičku,
usedám na lavičku...
Hlava zamotaná láskou,
snad se nestanu troskou...
Možná trosečníkem,
s vodníkem propluji hladinou valčíkem...
Vidět v jeho očích touhu
a držet se ho za nohu...
To byla vinná stezka,
mířím domů ještě dneska...



Žádné komentáře:

Okomentovat