středa 29. května 2019



Čtyřlístek

Utíkám od tebe cestičkou do přírody,
nechceš mě vidět,vztek se ve mě rodí...
Snažím se to rozchodit,
za hlavu tě hodit
a na jednou na zemi,
jako zelené záření
Čtyřlístek se ně mě směje
a mě to přiměje,
k dalšímu hledání
mám tři z nenadání...
Jen pár stop od tebe tolik štěstí
a je po bolesti,
raduji se že si jej vložím do knížek
a ty chceš ať vstoupím do tvých dvířek...
Tolik štěstí kde se to za mými zády vzalo,
ani se to básněmi nenapsalo...
Po tvém boku svítím,
jen tě vidím,
jsem jak elektrárna,
jak továrna na štěstí zdarma
Čtyřlístky nám přinesou štěstí,
na naše společné cesty,
aby byly bez bolesti,
aby jsme vždy našli cestu k sobě,
když budeme proti druhému v zlobě...
Ty aby ses neurážel za slovíčko
a mě když šílím,abys uvařil kafíčko,
na cestu nám svítí sluníčko...


Žádné komentáře:

Okomentovat