úterý 28. května 2019






Déšť...

Déšť vytváří kaluže,
mě nevydrží od tebe růže...
Nevím proč hned zvadnou...
Cítím se bez tebe prázdnou...
Déšť bubnuje na vodu,
probouzí mě k životu
Kapky vytváří bubliny,
jak na tebe,jaké byliny?
Ty chceš vidět mé daňové přiznání,
to je pro mě zklamání...
Přiznala jsem se ti ke svým citům k tobě,
nenávidíš OSVČ,chceš mě mít v chudobě...
Tak tady stojím v kaluži
 s trnitou růží...
a pláču,
že makám na sebe,nejsme banda pracháčů...
Ach ty jsi mě zase za slovo vzala
a tobě jde o to aby se vina prokázala?
tobě jde o moje přiznání?
a náš vztah je soudní líčení?
Strkáš nos tam kam nemáš,
napíšu ti jiný scénář...
Pokud chceš do mého soukromí,
zadělej záclony...
Postarej se ať se přestanu zlobit,
chce to víkendový pobyt...
Stačí někde k rybníčku,
kde mají lavičku,
pozvi mě na kávičku...
Nebo víš co...nevaž se na mě,
vydávám ti své přiznání,cítím se zklamaně...

Žádné komentáře:

Okomentovat