středa 29. května 2019







Motýl

Chci sejít z naší cesty,
fotím krásné nevěsty...
Jsem konečně svobodná a volná,
byly to kroky pozvolna...
Motýl se posadí přímo přede mě
a já jdu za ním k zemi pokorně...
Má v sobě plachost
a já tajemnost,
oba se prohlížíme,
jeden druhému se líbíme,
své nitro cítíme...
Proč není na nějaké květině?
Cesta kamenitá mě nemine,
za lásku k němu dostanu kamením,
trnitá cesta je mým znamením...
Na cestě bude trnité bodláčí,
jeho trny nás omráčí
a bude nám k pláči...
On sedí na kameni,
je to znamení..
Hoď kamenem ty co jsi bez viny,
nemohu za svoje kořeny,
ty vyrůstají z hnoje,
je to jen vina moje...
Můžu dělat že motýla nevidím
a on odletí a já ho z dohledu ztratím...
Můžu ho zašlápnout svou stopou,
ale on mě unese na svých rukou...
Nemůže lítat s otevřeným kufrem,
chytne vítr a bude potřebovat brufen...
Dveřmi kufru třísknu,
blíž se k němu přitisknu...
Nechci mu dělat starosti,
jde mi o jeho vědomosti,
má lepší šestý smysl,
chránit mě je jeho úmysl,
tolik se o mě bojí,
copak motýl mě ochrání?
Možná nemá jen krásná křídla,
svou ruku bych mu nabídla,
pravou potřebuji na psaní,
levou ti dám a budu tvou paní...



Tuto báseň budu číst na svatbě kterou budu fotit 15.6.manželům Slivkovým...
Budu recitovat poprvé a potřebuji si to natrénovat tak se mnou mějte svatou trpělivost.Každý kdo se dostane do mé blízkosti dostane malou kulturní vložku...

Žádné komentáře:

Okomentovat