pátek 28. února 2020





Rty se zachytily o košilku

Pořád je na mě naštvaný
Nemluví se mnou věčně sedí v jeskyni
Je mi zima, kdyby aspoň oheň rozdělal
Zahřál se cvičením v sokole 
Vadí mu má noční košile
Snad nechce, abych si na noc oblékala kamaše
Koupím si novou košilku
Vyšiji na ní růži
Bude k ní chtít přivonět 
Až bude v mé blízkosti 
Políbím jeho krásné rty 
Pak konečně začneme 
Mluvit společným 
Jazykem

♥♥♥♥♥♥


Ach má přítelkyně

Pro těch pár slůvek o košilce
Vy zatnete mi drápky do pleše
A dáváte mi roli provinilce
Plápolá oheň na střeše
Pak lížete si svoje rány
Veršem po verši
A sníte jak se to vše vyřeší
Až dojde na líbání

Dejte mi na to slovo hlavu
Až po francouzském mravu
My spojíme se jazykem
Že vezmete si čert to vem‘
Tu s proužkem, růží nebo slunečnicí
A klidně i s rozzuřenou lvicí
Stejně to bude jenom na chvilku
Než kůže s kůží splyne v dotyku


© Ona: @fotimsrdcem, On: Svoboda, M.,

Žádné komentáře:

Okomentovat