neděle 31. května 2020




Ve Tvé tváři

jako kdyby ses bál říct že mě...
ale prozradí tě 
Tvé oči když mě uvidíš 
tvář ti zrudne 
stydíš se
prozradí tě tvé rty 
jak se zvednou koutky k nebi 
prozradí tě tvůj hlas 
jdeš o tón níž 
mluvíš se mnou jako s květinou 
a já kvetu 
v tvém doteku 
prozradí tě tvá žárlivost 
která mě rozesmívá
láska se v tobě ukrývá 
nemusíš nic říkat 
zachovej si svou tvář 
jde z ní číst 
že mě miluješ 


Pod krustou....

Tajemství ukrytá pod maskou z tváří
chvějivý hlas když se mi nepodaří
potlačit vše co dere se vzhůru
nach jindy bledých lící ti pravdu ukáže
Ten zvláštní tón co zaznívá mi v hlase 
postarší seladon tvou krásou se pase
a ani netroufá si pomyslet 
že by mohl někdy po boku tvém stát
Vidím jak denně jdeš si celá do rozpuku
obklopená zástupy rozněžnělých kluků
polykám na prázdno a tak trochu vzteky
že jinam každé ráno úsměv posíláš
Dotek by vyléčil mou bolavou duši
tak moc teď doufám že to trochu tušíš
s kamennou tváří si teď namlouvám
že si ve mně neodvážíš číst 

Fotímsrdcem a druhý autor Navi35

2 komentáře: