neděle 18. října 2020

 



Žádost o ruku

Vezmeš si mě jednou?

Jasně až to půjde přes internet 

Magnum 

Sýr a víno 

Myslím že mě emailem

Požádá o ruku 

♥♥♥♥♥♥


Žádost o ruku

Má drahá přítelkyně

Já vím ve jménu pokroku

Já vím že čas nám plyne

No ale žádat mailem o ruku?

Ten čas až přijde jinak se to stane

A bez pomoci techniky

Snad z podzimku

Když na révě jen paběrky

Pro vdovy pro sirotky

Snad brzy zjara

Když olivy už setřeseny

Pupeny v rozpuku

Na horské silničce

Někde v Kalábrii

Na cestě k hotýlku

S výhledem na kostel

A místní Kalvárii

Poprvé dotkneme se

Pak bílý chléb olivy sýr a víno

V místní tratorii

A před setměním chlad

Bude to přece zjara nebo z podzimku

Řeknete dva jsou víc než jeden

Jak jeden může sám sebou se hřát

Ne ještě ne má drahá posečkejte přeci

Vždyť jenom ráno smí se stávat věci

Když slunce rozhodí

O zrcadla duhu

A zvony kostelní

Věřící začnou na mši zvát

Pak podáte mi ruku

A bez zásnub svatební formuli

Zkusíme správně odříkat

Žádné komentáře:

Okomentovat