pondělí 23. listopadu 2020

 



Hořký závoj

sním o nás

a než kohout zakokrhá

slyším kroky 

jsme dvě černobílé straky 

v koruně břízy

chceš mi ukrást ty plačtivé mraky

které se táhnou z mých očí

v tvém náručí

jsem jako malé klubíčko bílé vlny 

vášeň se s láskou spojí 

chci tě zahřát 

pod hořkým závojem 

budu otvírat okénka

adventního kalendáře 

od čokolády budou naše tváře 

a ty se osmělíš 

mě zase políbit 

♥♥♥♥♥♥


Sen o Vašich očích

Má drahá přítelkyně

Cítím se trochu zahanben

Když se Vám veřejně

Svěřuji že zdál se mi sen

O Vašich očích

Které znám jen z obrázků

O očích ve kterých pod víčky

Za noci planou šibalské ohníčky

O Vašich prstech které pro lásku

Se s těmi mými propletou

Do věrných provázků

O výstřihu co šeptá nakoukni

O jednom knoflíčku

O zipu na sukni

O bříšku

Na něž lze ústy malovat

Buclaté andílky

I usmolené čerty

A přitom pupíku

Vyprávět košilaté žerty

O jiskře lásky Boží

Která v nás někdy dříme

A jindy hoří

O kráse světa ve Vašem klíně

O tom jak jdeme dál

Po této hraně

O Vás sen se mi zdál

Má drahá přítelkyně

Žádné komentáře:

Okomentovat