středa 8. listopadu 2017

Sportovní tričko od firmy https://www.ridersmx.cz/
Poprosila jsem o nádherné tričko,které mám jako dárek pro jednoho zraněného cyklistu.
Šlo mi hlavně o to aby na něm byl nápis bmx.
Je to 100% bavlna a velmi se mi líbí ta kombinace barev černošedé a uprostřed modrý nápis.
Dostávám otázky proč to vlastně dělám?Protože soucítím s někým kdo prožil bolest a chci mu udělat radost.Jeho život určitě bude o rychlosti jeho tatínek je automechanik a vždy ho povede k tomu aby viděl co motor auta nebo motorky dokáže.Možná až se bude jednou bude rozhodovat jaké bude jeho povolání,třeba to bude právě rychlost.Třeba bude jednou řídit záchranku nebo vrtulník kterým se proletěl do nemocnice.Možná já budu jednou potřebovat to co právě on bude řídit.Děkuji firmě ridersmx za překrásný dárek.

Žádné komentáře:

Okomentovat