čtvrtek 7. prosince 2017


Pod stromečkem by neměla chybět kniha...
Mé oblíbené jsou od Tomáš Skalíka o Opavských sochách.Mám dvojku a trojku a na jedničku pořád čekám že se nějakým zázrakem ke mě dostane sama.Obě mám s krásným věnováním.Díky publikaci se dozvíte spousty informací.Zrovna včera jsem byla za ředitelem psychiatrické léčebny a před kulturním domem je kašna je moc krásná a je škoda že je nevyužívána.Přijdu domů a snažím se  zjistit kdo je autorem.Moje děti si oblíbily v Kylešovicích sochu Žabku u této sochy jsem prostála důlek můj syn si z toho dělal koně a dcera jí líbala v domnění že se z ní promění princ.Oblíbený byl i Pomník na Bílovecké na panelákovém sídlišti,vypadá jako skála a snad všechny děti jí mají jako lezeckou stěnu.Pokud máte doma školáka a chcete mu říct něco o Opavě tahle příručka je to pravé na procházku.Zakoupíte zde Opavské sochy 1 Historické centrum http://www.zaopavu.cz/obchudek/index.php?main_page=product_info&cPath=9&products_id=26














Žádné komentáře:

Okomentovat