neděle 4. března 2018


Cesta od punku ke svobodě
Lukáš Vincour
Knihu jsem dostala,nebo myslím že jsem jí vyhrála v soutěži.Přišla i s podpisem autora.
Krásná je obálka knihy.Poklad je ale uvnitř.Vrátila jsem se myšlenky do své puberty,kde mé kamarádky,chodily s punkáči ale bylo s tím spojeno i užívání drog z toho jsem měla vždycky respekt a bála se toho.Je to celý životní příběh a je velmi inspirující,klidně by to mohla být povinná četba na vyšším stupni základní školy.Šla jsem stejnou cestou jako Lukáš a došla také ke svobodě,je to nádherný pocit,když můžete tvořit a dělat věci které vás opravdu baví a děláte je srdcem.Zaujalo mě že si knihu vydal autor sám a je jí pouze tisíc kusů,protože i já se chystám vydat knihu ale bez vydavatelství to asi nezvládnu.Věnuji jí do nemocnice kde jsou teď zákazy návštěv,protože je chřipková epidemie.Byly u ní i dvě nálepky ale ty mi ihned zabavila dcera.










Žádné komentáře:

Okomentovat