pondělí 22. dubna 2019













Bylo super Mirko 💓 vždycky s tebou fajn pokecám 👍 až se mi tolikrát nechce pryč ale aspoň se na vás vždycky moc těším.. Mám vás rád 💓
Fotecka je moc hezká a dám si ji jako profilovku na instagram 😉
P. S. Je hezké sledovat jak se ti daří ve focení a básních 👍 pokračuj v tom co tě baví 😉
V květnu se uvidíme zase 😉 děkuji za dobrý oběd 💓

Mám tě moc ráda...

Taky tě mám moc rád a mám jen vás v Opavě 😉 pozdravuj supermana




Dostala jsem takové šlehy že si zítra v práci nesednu...
Ale stojí to za to,každý rok vidět celou rodinu u mě...
Miluji hlášky svého švagra jak vypráví o životě s mou sestrou...

Nejtěžších bylo prvních 20 let teď už mě pouští i na pivo...
Nebo že měli spolu 3 krát sex a moje sestra přes stromeček (DANU) vždycky otěhotněla...
Rád prohlašuje že moje sestra byla jeho jediná když jí poznal...ale jen ten den...

No každopádně to byly náročné svátky...
To chce nějakou hořkou bylinku do těla...






























Žádné komentáře:

Okomentovat